Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 14 de enero de 2013

VISITA LLAMPEC A LA UNI

14.01.13


SHANGHAI.




Per primer cop des de que vaig acabar els examens la setmana passada, avui he tornat a posar els peus a la Universitat, encara que tan sols hagi estat per anar a veure el meu tutor i confirmar-li que anire al sopar que organitza d'aqui unes setmanes per dir adeu a l'any del drac i donar la benvinguda a l'any de la serp. 




Com era d'esperar, el Campus esta mes buit del normal, i es que a mesura que s'apropa el final del periode d'examens, els estudiants xinesos tornen als seus pobles natals per preparar-se per l'Spring Festival, que es com es coneix el cap d'any xines, que enguany cau el 9 de febrer.


Pel que fa a mi, aquests darrers dies estic dedicant moltes hores a estudiar xines. M'agradaria tambe destinar una mica de temps a la tesina, pero cada dia que passa em fa mes mandra...A mes, el pensar que la majoria dels meus companys estan viatjant pel sud-est asiatic no ajuda...




La nova moda en motxilles a Shanghai...A algu li agraden???


2 comentarios:

  1. (quines motxilles més lletjes.....'^^)
    ànims pel xineees i posa't amb la tesina, no siguis mandrós que després s'agraeix!
    ps.Aghhh que acabin exàmens ja! :/

    ResponderEliminar
  2. Hola Nil des de Vilanova!!
    Respecte a les motxilles i amb llenguatge de la meva època diria que són una orterada, amb llenguatge de les meves filles motxilles friquis !! jaja!!
    El ritme de treball i què prioritzes et toca marcar-te´l a tu. De totes maneres crec recordar que primer t´examinaràs del nivell 5 i la tesina ve després així doncs a organitzar-se que ja ho fas! n´esic convençuda!!
    Una abraçada,
    Eva Cabutí

    ResponderEliminar