Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

jueves, 3 de enero de 2013

UN TEMA MENYS

03.01.13


SHANGHAI. L'any comenca be, molt be. Aquest mati, l'Emiliano, un noi de 23 anys de Bologna (Italia) que ha vingut a Shanghai a fer practiques a empresa, ha visitat el pis i, despres d'una llarga estona concretant-ne els detalls, finalment hem arribat a un acord perque s'instal.li avui mateix.




De forma immediata, com que la meva estada a l'apartament conclou oficialment d'aqui dues setmanes, he telefonat a la propietaria per confirmar-li que vull extendre el contracte de lloguer mig any mes, fins a finals de Juliol. No m'ha posat cap problema, ans al contrari, ja que a partir d'ara em permet pagar els mesos a posteriori, sense incrementar la quota mensual ni haver de pagar cap comissio extra. D'ara endavant tot sera entre ella i jo, sense cap agencia immobiliaria pel mig. 




Que gran es aquest senyor!! La foto es de la nit de cap d'any, pero no es ni molt menys la primera vegada que converso amb ell. Se'l sol trobar pels voltants del 88, tot i que a vegades tambe al Richbaby, l'M2 o l'Ibiza. Tot i ser un pidolaire, es un personatge molt conegut a la nit de Shanghai, i molt carismatic. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario