Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

miércoles, 30 de enero de 2013

EN EL MOMENT MENYS OPORTU

30.01.13


SHANGHAI.




Quan aquest mati, com de costum, he obert la bustia de casa, m'he endut una gran sorpresa: a dins hi havia els papers per votar a les passades eleccions catalanes del novembre!! No se si prendre-m'ho com una broma o com una reflex de com funcionen les coses a Espanya avui en dia.


Pero el titol de l'entrada d'avui no fa referencia als dos mesos de retard amb que he rebut aquests papers, sino al mal de coll que vaig iniciar fa uns dies i que avui ja m'esta derivant a febre, calfreds i malestar general. No fa ni tres mesos de l'ultim cop que vaig passar pel mateix periode de malaltia. Comenco a creure que no es que tingui les defenses baixes, es que directament no en tinc. Estic segur que es veritat el que diuen: viure en aquesta ciutat redueix l'esperança de vida en uns quants anys. Crec que comenco a necessitar una temporada de Pirineus, muntanyes, bici, verdura, entrecots, aire fresc, cel blau,...




Dema a les 8 del mati marxo amb la Seraphine tres dies a Nanjing. Creuo els dits perque la meva salut millori!


No hay comentarios:

Publicar un comentario