Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

viernes, 4 de enero de 2013

251/300

04.01.13


SHANGHAI.




Ja se la nota de l'HSK4, l'examen de xines que vaig fer fa un mes: 251/300!! M'esperava una qualificacio mes alta, pero em dono per satisfet. Com se sol dir, objectiu complert i ara a centrar-me en l'HSK5, el qual ja he comencat a preparar. Tot i que el salt de nivell d'un a l'altre es molt gran, fare tot el possible per complir un dels molts proposits que m'he fet per aquest 2013. 


Aquests dies, pero, estic mes centrat en els examens que tinc la setmana vinent, previs a l'inici de les vacances d'hivern universitaries, que aqui a Xina duren des de mitjans de Gener fins a finals de Febrer. 




En tan sols dos dies, dilluns i dimarts que ve, els tinc els quatre: tres del curs de xines que porto fent des de setembre i un de Camins. Almenys estudio amb companyia!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario