Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 6 de enero de 2013

BONES SENSACIONS

07.01.13


SHANGHAI. Avui he realitzat tres dels quatre examens de xines del curs semestral al que he assistit. Com que aquest curs el faig per voluntat propia, aquests tests no suposen una gran pressio. Aixo no vol dir que no doni el millor de mi mateix, sino tan sols que, a diferencia de molts dels meus companys, jo no m'hi estic jugant ni la beca ni el tornar al meu pais i, per tant, la pressio amb que hi assisteixo no es comparable a la seva. Dit aixo, tant als examens d'escriure i llegir d'aquest mati com a l'oral d'aquesta tarda he sortit amb molt bones sensacions.




Pero dema es el dia important! Tocara fer, a banda del darrer examen de xines, l'examen de Camins, pel qual tambe soc optimista. Es probable que sigui l'ultim examen d'Enginyeria que realitzo a Xina!! Tesina a part, clar...


Per cert, a la foto ni hi plou ni hi ha una plaga de mosquits; neva!! L'any passat nomes vaig veure nevar un dia a Shanghai. En les darreres dues setmanes, com a minim ho ha fet en cinc ocasions. Esta sent un hivern fred per aquestes terres...


No hay comentarios:

Publicar un comentario