Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 29 de abril de 2013

RENOVACIO D'ARMARI

29.04.13


SHANGHAI. Mai m'ha agradat anar de compres, i menys de roba. Ho trobo una perdua de temps. He de confessar que encara vesteixo amb peces que tinc des de la ESO. Degut a la mala qualitat de la rentadora i a l'us de detergents barats i sense suavitzants, pero, el meu armari cada cop esta mes buit, fins al punt que ara que comencen a pujar les temperatures, fins ahir no disposava de cap pantalons curts que no fossin d'esport (tots es van trencar durant l'estiu passat).


Aprofitant la presencia de la Seraphine, que es la primera critica amb el meu estil i tota una experta en elegancia i en vestir de forma adequada, ahir vaig decidir tirar la casa per la finestra i renovar completament el meu armari. El lloc escollit, H&M, que es una de les marques que m'agrada mes perque barreja estil, qualitat i bons preus.




Aquest nomes es un dels conjunts amb que ahir vaig tornar a casa. Si a algu no li agrada, pot adressar qualsevol critica a la meva assessora estetica, la Seraphine. Encara que he de confessar que tampoc ha estat tan malament, aixo de comprar roba. No descarto repetir aviat!




Si ahir va ser el meu dia en quant a compres, avui ha estat el seu. Des de que estic amb ella, cada cop se mes coses de maquillatges, perfums i pinta-ungles. Tot i aixi, he de confessar que ha estat un pal passar una hora llarga a un salo de bellesa mentre feia coses de noies. Almenys he gaudit d'una bona siesta a un dels sofas!


No hay comentarios:

Publicar un comentario