Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 15 de abril de 2013

EL VOL 9C8928

15.04.13


SHANGHAI. Dos mesos despres d'haver-nos despedit a l'aeroport de Zhengzhou, aquest dijous em retrobare amb la Seraphine a l'aeroport de Pudong, Shanghai!!! Ve a passar 10 dies amb mi despres d'haver acabat els seus examens a Kunming.




Se que ara porto molt bon ritme d'estudi, esport i donar classes, i potser convendria mes esperar a l'estiu a retrobar-nos, pero les ganes de passar uns dies junts son tant grans que quan m'ho va proposar no vaig poder ni voler dir que no. Seguire treballant diariament, pero com que no podre mantenir la mateixa disciplina que fins ara, es probable que acabi prescindint del gimnas al vespre.




No m'he oblidat d'esmorzar durant aquest temps, pero sempre ho he fet sol. D'aqui tres dies, quan aterris a Shanghai amb el vol 9C8928, ho fare amb tu.


No hay comentarios:

Publicar un comentario