Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 8 de abril de 2013

BEVERLY HILLS

08.04.13


SHANGHAI. 




Porto ja mes de set mesos treballant per Tutors in China (podeu veure el meu perfil a la pagina web clicant aqui, juntament amb el dels altres tutors de Shanghai). Fins ara, he donat classe a fills de families amb molts diners, pero crec que l'ultima de les meves estudiants, la Madison, supera totes les expectatives. 




El seu pare ocupa un dels carrecs mes alts dins de Ford, l'empresa automobilistica americana, i s'acaben de mudar a Shanghai pels proxims tres anys. I ho han fet ni mes ni menys que a l'urbanitzacio Beverly Hills, que imita la famosa zona residencial de Los Angeles. Ells son de Michigan, i son una familia de quatre filles! Sempre he sentit dir que l'angles america es mes dificil d'entendre que el d'Anglaterra, pero jo segueixo defensant que els americans tenen un accent precios. 





Qualsevol diria que estic a Shanghai! Entre el cel blau i el luxe que despren aquesta illa de cases, es el paradis! A partir d'aquesta setmana, els dimecres i divendres a la tarda vindre a Beverly Hills un parell d'hores a fer de professor. M'encanta!


No hay comentarios:

Publicar un comentario