Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

sábado, 1 de diciembre de 2012

"LA VIDA DE PI"

01.12.12


SHANGHAI.




Despres de tota la setmana sortint de casa d'hora al mati i tornant tard a la nit, ahir Divendres a la tarda em vaig prendre un descans i la vaig disfrutar amb la Seraphine. Entre d'altres, vam anar al cine a veure "La vida de Pi", una pel.licula que recomano a tothom i que esta tenint molt d'exit a Xina.






En ella s'explica l'experiencia de Pi, un noi d'India que conviu amb un tigre durant gairebe un any a alta mar en una barca minuscula, despres que el vaixell amb que ell i la seva familia emigren a Canada s'enfonsi a l'alcada de Filipines. En el desgraciat naufragi, Pi perd tots els seus essers estimats, i inicia una lluita de supervivencia i descobriment de si mateix en la soledat de l'Ocea Pacific, amb l'unica companyia d'un tigre que al principi el vol devorar pero que acaba esdevenint el seu millor aliat. Una molt bona pel.licula basada en FETS REALS que va acabar amb tots els xinos drets i aplaudint!! Mai havia viscut aixo en un cinema!






Despres vam anar a sopar plats tipics xinesos i a passejar per People´s Square sota la lluna shanghainesa. Queden nomes dos dies perque la Seraphine marxi durant 3 setmanes a una ciutat a 2.000 km...Odio les distancies!


No hay comentarios:

Publicar un comentario