Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 2 de diciembre de 2012

L'AMBICIO ES EL PRIMER PAS CAP A L'EXIT

02.12.12


SHANGHAI. Un cop mes, ahir tot va ser perfecte al seu costat. Ni el fred, ni el cansament, ni les preocupacions de futur, ni l'estres de l'examen d'avui van impedir tornar a passar una jornada inoblidable al costat de la Seraphine. Fins i tot vam colar-nos en una Escola de Primaria al centre de la ciutat per jugar a Basquet! Entre que fa anys que no llenco a cistella i que ella havia estat capitana de l'equip de la seva ciutat, em va deixar en evidencia!!








Amb la ressaca dels bons moments del dia anterior, avui Diumenge el despertador ha sonat a les 7h!! Per anar a fer un examen!! Estan sonats aquests xinos amb els horaris!!!








Fa temps que avui es un dia marcat en el calendari. Es el dia en que m'he examinat del HSK4 de xines. I m'ha anat molt be!! Si no hi ha cap imprevist, m'atreveixo a assegurar que estic aprovat, i ara nomes falta veure la nota que he tret, que no es fa publica fins d'aqui un mes. Pero el meu sentiment no es de satisfaccio, sino d'ambicio. Ara comenca el repte de debo: l'HSK5 al Juliol!!! Si torno a Barcelona amb aquest titol, llavors si que estare satisfet. Som-hi!


1 comentario:

  1. Moltes felicitats Nil! i endavant amb els reptes, sempre es bo tenir ambició i bons reptes.
    Un petó

    ResponderEliminar