Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 17 de diciembre de 2012

SHANGHAI A 7 ALTURES

17.12.12


SHANGHAI.




Sera veritat que aquest divendres, tal com van predir els Maies fa milers d'anys, s'acaba el mon??? Espero que no, pero tal i com esta el temps d'apocaliptic en els darrers dies a Shanghai no m'estranyaria...Es depriment no veure el Sol durant tant temps. A mes, quan el Sol surt, el cel segueix sent gris i trist. Disfruteu del magnific cel de Barcelona perque a d'altres llocs del mon ni molt menys es aixi...




Aquesta imatge l'he vist circulant per les xarxes socials en els darrers dies, i la comparteixo perque en molts aspectes es cert que seria millor que s'acabes el mon abans que tot seguis igual. 




Shanghai a 7 altures!! Aquesta es la foto que m'enviava ahir el Carlos de Madrid. Des del punt de vista d'un Enginyer de Camins, aquest tipus d'estructures criden molt l'atencio. Sembla que Shanghai no tingui limits!


No hay comentarios:

Publicar un comentario