Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

jueves, 29 de noviembre de 2012

9 MESOS DURA UN EMBARAÇ

30.11.12


SHANGHAI. Actualitzo just despres de realitzar el segon i ultim simulacre d'examen HSK4 abans del de debo. Si en el primer vaig obtenir un 268/300, avui m'he hagut de conformar amb un 260/300. Potser per les poques hores de son de la nit passada, el d'avui l'he trobat mes complicat que l'anterior. No obstant, em mantinc en la linia, una linia que em permet encarar el test definitiu amb confianca, conscient que tinc un marge d'error gran, perque el minim requerit es 180/300. 




I avui fa 15 mesos que vaig arribar a Shanghai!!! Com be diu el meu tatuatge, el temps se m'escapa i no el puc controlar. Soc l'unic a qui li passen els dies, les setmanes i els mesos volant??? Recordo com si fossin ahir les classes de Juliol a Jiaotong, la xafogor estival de Hong Kong o la visita de l'Agost a Beijing amb la familia...I d'aqui res torna a ser Nadal!!! 




Si els meus desitjos es compleixen, avui queda fecundat l'embrio del Nil que tornara a Barcelona. M'explicare. Vull tornar a posar els peus a la meva ciutat el dia 29 d'Agost de 2013, el mateix dia que vaig marxar-hi l'any 2011. Per tant, des d'avui comenca un compte enrere de 9 mesos per tornar a casa. 9 mesos dura un embaraç.


3 comentarios:

  1. Tens rao Nil, el temps passa volant! i penso que com més gran, més ràpid passa. Es a dir, o et fas gran o fas tantes coses i l'aprofites tant que també és un motiu per no tenir temps d'assaborir-ho. Be, de tant en tant, atura't i pensa.
    Un petó

    ResponderEliminar
  2. Et desitjo un bon embaraç i que el topic dels desitjos no et traeixi durant aquest període de recta final de la teva primera estada a Xangai!
    Ah! i recorda que no tots els embaraços duren 9 mesos. Precisament el teu en va durar 15 dies menys. No crec que sigui el cas però si decideixes "sortir" abans i tornar 2 setmanes abans, també seràs benvingut!!! (:-)
    Una abraçada i que vagi molt bé l'examen.
    JoC

    ResponderEliminar
  3. Nil! Marrons Chauds volen dir castanyes calentes! hahah Per cert, si penses tornar el 29 a Barcelona, m'agradaria fer-te una visita a l'agost!

    ResponderEliminar