Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 25 de noviembre de 2012

SEQUELES DE FILIPINES

25.11.12


SHANGHAI. El dia despres de tornar de Filipines vaig caure malalt durant quatre dies seguits. Segurament el motiu no va ser nomes un, sino el conjunt de molts. Durant la setmana passada vaig anar recuperant-me, pero des d'ahir torno a tenir simptomes de debilitat.


Una de les causes que de ben segur influencia aquest estat, es una ferida que em vaig fer a les illes asiatiques.  Al principi era nomes un punt, pero des de que vaig tornar que esta infectada i s'ha anat fent gran. Aixi doncs, Divendres la Seraphine i jo vam anar a la Farmacia per intentar curar-la de veritat...




"Vull comprar alcohol! vull comprar alcohol! Res de mariconades de plantes xines! He de matar l'infeccio com sigui!". Aixo es el que li deia a la Seraphine quan la farmaceutica ens intentava vendre una mena de liquid desinfectant elaborat a base d'especies vegetals i animals. 




Pocs minuts despres vaig canviar d'opinio quan la doctora m'aplicava el citat desinfectant alla mateix...No se si s'aprecia a la foto, pero estava patint de valent! Avui, despres de dos dies de tractament, sembla que la desinfeccio marxa, tot i que la ferida segueix ben viva. Pero el que em preocupa soc jo, perque venen dies dificils...




Diumenge vinent tinc l'examen de xines pel qual m'estic preparant a consciencia, en una setmana tambe he d'entregar la proposta de recerca de la tesina que he d'elaborar aquest any - de la qual ja en parlare, pero em te molt preocupat -, i Dilluns vinent la Seraphine marxa a Kunming, a 2.000 km de Shanghai...


No hay comentarios:

Publicar un comentario