Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 11 de noviembre de 2012

EL NIDO, DE PEL.LICULA

11.11.12


EL NIDO, FILIPINES.




Ni m'he especialitzat en photoshop ni he fet cap muntatge, encara que fins i tot a mi em costi de creure. Fa tot just uns minuts que l'Helena em feia aquesta foto que sens dubte anira de perfil del Facebook, i jo ara redacto aquestes lines en una tombona mentre gaudeixo d'aquesta espectacular posta de Sol a El Nido. De pel.licula.




Com anunciava ahir, avui de matinada sonava el despertador. Per endavant, 350 km en 6 hores de furgoneta fins a El Nido, a l'altra punta de l'illa de Palawan. Malgrat tot, la duresa del trajecte ha valgut la pena. Aixo es el que ens hem trobat nomes posar els peus a terra:










Estem allotjats en un hostal a primera linia de mar per tan sols 5 euros la nit, amb aquesta platja practicament per nosaltres sols. Una platja de les que a mi m'agraden, en que camines metres i metres i l'aigua et segueix arribant nomes fins als genolls.






Foto del dinar de grup. Des d'ahir ja s'estan notant els simptomes de cansament entre tots nosaltres, i es que portem ja diversos dies dormint poc i malament, i sense parar durant el dia. En el meu cas, a mes, l'efecte del Sol m'esta deixant KO, no nomes perque tinc la pell cremada, sino tambe perque porto ja dos dies amb molt mal de cap. Espero que no vagi a pitjor...




Tres nens locals extraient aigua d'un pou a pocs metres de l'hostal: una prova mes que certifica que Filipines segueix sent un pais subdesenvolupat.




Si ahir parlava de micos, avui vull acabar amb una foto del porc que hi ha a l'entrada de l'hostal. No em vull ni imaginar la de pernil que es podria fer amb ell...Encara que sembli mentida, aquests dies estic menjant molt pitjor que a Xina. Hamburgueses, patates, entrepans i galetes estan sent els apats habituals d'aquest viatge...


No hay comentarios:

Publicar un comentario