Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 30 de junio de 2013

22 MESOS

30.06.13


SHANGHAI.




Aquest mes de juny a Shanghai ha estat, en poques paraules, plujos i poc caluros. Si que es veritat que hi ha hagut un parell de moments on la xafogor ha apretat, pero en comparacio amb l'any passat la temperatura ha disminuit. Aixo si, ha plogut gairebe cada dia. I es que els mesos de juny i juliol son mesos de ruixats i tempestes en aquesta zona de Xina. 






I segueixen succeint-se els esdeveniments socials. Si ahir vaig compartir el vespre amb un grup d'espanyols i xinesos de mitjana 10 anys mes grans que jo, on vaig corroborar que m'agrada escoltar i compartir vivencies amb gent amb una major trajectoria que la meva, avui he dinat amb l'Oriol, l'Alejandro, l'Olau i el Jere, els meus companys de Camins. Ara em disposo a preparar el Power Point per la defensa de la tesina, i a la nit celebrarem l'aniversari del Coque.


PD. Ja van 22 mesos seguits fora de casa. Barcelona, et trobo a faltar!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario