Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 23 de junio de 2013

BARBACOA

23.06.13


SHANGHAI.




En un dia de tempesta a Shanghai, i despres d'una nit de casualitats sortint de marxa amb un grup internacional del qual a priori no coneixia la majoria d'integrants, aquest migdia he gaudit d'una barbacoa a casa l'Alexis, un catala resident a Shanghai. 




Basicament hi havia gent europea, majoritariament catalana, i tot i ser el mes jove de tots, m'hi he sentit molt comode. Tant, que m'he fotut com un baco! Feia molts mesos que no quedava tan tip. Entre les poques hores de son de l'ultima nit, la sortida d'ahir a la tarda en bici que em va deixar KO, i la panxa tan plena que porto, crec que aviat caure en rodo al llit. 






Una sorpresa de bon veure: que l'unica persona xinesa de la Barbacoa portes aquestes xancletes tant originals!






Una sorpresa de no tan bon veure: les reaccions geloses de certs personatges espanyols de Tongji en penjar la foto en el grup de Whatsapp de la uni. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario