Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

jueves, 27 de junio de 2013

UN PAS MES

27.06.13


SHANGHAI.




Pas 1...




Pas 2...




I pas 3! Falta fer-ne la defensa davant de tribunal dijous vinent, pero aquesta es la versio final impresa de la meva tesina de Master. Sens dubte, un pas mes en el cami d'acabar Camins!




Aquests son els comentaris del Weimin Ye sobre mi i dels dos anys que he passat a Tongji University sota la seva tutela, concloent que la tesina esta preparada per la defensa final. En la meva opinio, em deixa massa be!!




I aquesta es la pizza bonissima i "petitissima" que acabo de sopar per celebrar-ho amb el Joan, la Patri i els seus fills Oriol i Marina. Els vaig coneixer en persona fa un mes gracies al bloc, i ja es el tercer cop que ens veiem. Tinc la sensacio que son amics de tota la vida. M'agrada compartir i intercanviar impressions de Xina i del mon actual amb ells. 


Dissabte ja tornen a Catalunya, i tinc la immensa sort que s'han ofert per portar-me la maleta amb les meves ultimes pertinencies a Shanghai. D'aqui dos dies ja nomes em quedare amb l'imprescindible per l'aventura en bici. Teheran, 12 days to go!


1 comentario:

  1. Bon dia, Nil.
    Nosaltres també hem estat molt bé amb tu. Has estat un amfitrió excepcional, de debò. Ara només esperem que el teu viatge iniciàtic a través de mig mon et vagi molt bé.
    Esperem notícies teves.

    Patri i Joan

    ResponderEliminar