Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

sábado, 15 de junio de 2013

A FULL!!!

15.06.13


SHANGHAI.




Com solia dir el meu ex entrenador de tennis Oscar Castillon, a full!!! Victima clara del sindrome de l'estudiant de deixar-ho tot per ultima hora, estic treballant de valent amb la tesina. Ja no queda res per volar a Teheran, i he d'apretar per enllestir-la.




Per aixo, en els ultims dos dies m'he reunit amb el meu supervisor Weimin Ye tres vegades, hem debatut i buscat solucions als problemes amb que m'estic trobant i hem marcat conjuntament el cami a seguir la propera setmana, en que ell estara a Alemanya per feina.


La que ve es la setmana clau. La intencio es tenir una primera versio final de la tesina dijous vinent, i fer-ne la defensa davant d'un tribunal de Tongji a finals de juny o principi de juliol, per a l'acabar disposar de 6 dies lliures per tancar la resta de temes pendents (contracte del pis, gestions als bancs, enviament de maletes, empaquetament de bicis, paperassa d'UPC i de Tongji, matricula universitaria del proper curs, etc.) i per despedir-me com Deu mana de la ciutat.




Aqui es on compro l'esmorzar cada mati que vaig a Tongji. Amb un parell de 包子 (Bao Zi), que son unes boles de pa amb carn i fideus a dins, quedo mes que satisfet, i tot per nomes 2Y (0.25 euros). A full que aixo si que ja es l'sprint final!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario