Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 1 de enero de 2012

ANY NOU, EXPERIENCIA NOVA

1.1.12

SHANGHAI. Ahir vam anar al pis de l'Alex a prendre el raim. Viu a la planta 39, des d'on es veuen els rascacels del centre de SH. Les vistes eren espectaculars, igual que el sopar que ens vam fotre. Esperavem veure focs artificials, pero dintre del que recordo no n'hi va haver. Aquest es el moment de les 12 campanades, i jo al balco amb els rascacels al fons.



Molta gent pensara que no hauria d'explicar el que ara explicare, pero crec que es una experiencia mes que he viscut a SH, i aquest blog precisament va d'aixo.

Qui em coneix sap que mai bec, i quan dic mai es mai. Per una serie de motius que s'han anat ajuntant al llarg d'aquests 4 mesos i que ara no enumerare, ja portava dies pensant que volia experimentar i un dia beure fins agafar una bona borratxera, simplement per saber que se sent. Aquest dia va ser ahir. Nomes recordo comencar a beure sense parar, i anar dient que l'alcohol no m'afectava, que seguia estant al 100%. Despres d'aixo, se que vaig comencar a perdre la nocio de l'espai i el temps.

Avui estic fatal. M'he despertat marejat, amb mal de panxa, moltissima sed, i el cap donant-me mil voltes. Suposo que aixo es el que la gent anomena ressaca. No recordo gairebe res, nomes tinc alguns flaixos. Els companys m'han explicat tot el que vaig fer i, realment, devia ser molt patetic. Pero se que m'ho vaig passar de conya. En fi, ha sigut una experiencia mes, i que NO tinc cap intencio de repetir. Ara ja se que se sent i...que collons! Va ser una gran entrada d'un any que el passare integrament en una ciutat que m'encanta!

Poso una de les fotos mes "normals" de la nit, de les moltes que m'han arribat. Com dirien al Crackovia, "No hase falta que me dises nada mas".



1 comentario:

  1. Nil,
    molt bon any europeu 2012!!!
    Molt bona i gran experiència la de la teva entrada al nou any, però quin mal de cap que deus tenir!!!.
    La teva hemeroteca i colecció d'experiències no para d'engrossar-se i això és molt interessant. Per les properes és bo mantenir alguna de les dimensions d'espai i temps que, de moment, coneixem i així sempre et podrem trobar =(:-).
    Una forta abraçada i força amb el nou any. Avisa quan Xina enceti el seu per poder també, celebrar-ho colateralment.
    JoC

    ResponderEliminar