Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 8 de enero de 2012

AI LA MUSICA!

9.1.12

SHANGHAI. Fins fa una setmana, quan la gent em preguntava que es el que mes anyorava de casa - deixant de banda els amics i la familia - tenia la resposta clara: la musica. I es que, mentre a Barcelona em passava el dia escoltant musica (entrenant amb bici, al dutxar-me, abans d'anar a dormir, etc.), des de que vaig arribar a Shanghai nomes ho feia al sortir de festa.


Per sort, el problema ja esta solucionat, gracies a l'ipod que em van enviar i a la musica que hi va posar el meu germa Jan. No se si es perque va coincidir amb finals d'examens, pero des de que tinc musica em passo el dia amb els auriculars i soc mes felic que mai. Sera veritat que la musica es el millor antidepressiu?

Fa dies que volia posar aquesta foto. Aquest es el mini parc que tenim davant la residencia, que es l'edifici que es veu al fons. No es tan guai com el meu estimat llac de Puigcerda, pero m'alegra la vista cada cop que passo per davant.

2 comentarios:

  1. Quan et vinguem a veure, que ja no falta gaire, ja mirarem de portar un bocí del llac de Puigcerdà, i potser així reduirem la teva anyorança, XD.
    Suposo que ja saps que per tercer cop consecutiu tenim "el pilota d'or" i ara, també, el millor entrenador del món. Ja era hora!!!
    Una abraçada.
    JoC

    ResponderEliminar
  2. Quines vistes més guais, és xulíssim! Un petó, Nil! :)

    ResponderEliminar