Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 2 de enero de 2012

MALAMENT, MALAMENT

3.1.12

SHANGHAI. Ahir vaig anar a dormir a les 20h i m'he llevat a les 9h. Tot i aixi, no he dormit mes de dues hores seguides, i depenent del moment em despertava suant o congelat. Les couldines tampoc han fet efecte, i em sento fet pols.

Es com si encara tingues ressaca, pero crec que no, que aixo es que estic comencant a posar-me malalt. I just en el pitjor moment. Dema tinc els dos ultims examens. I un es impossible: vam comencar l'assignatura quasi 2 mesos tard, m'he saltat un munt de classes, la meitat dels apunts estan en xines i no vaig ni per la meitat del temari. Es pot estar en pitjors condicions? No ho se, pero estic bastant venut.


Aquest es el panorama que m'espera al llarg del dia. Com s'observa, el dia i les vistes des de la meva habitacio no animen gens. Be, m'espera aixo si aguanto, perque tal i com estic es possible que caigui al llit i no em desperti fins dema a l'hora de l'examen...

1 comentario:

  1. Hola Nil!!!
    Primer de tot molt bon any! Ja veig que has començat ben alegrement i amb una nova experiència al sac: enhorabona!!! però potser mal moment per portar-la a terme amb dos exàmens pendents de fer; però què carai! Tens prou capacitat i empenta per sortir-te'n d'això i de molt més, i així ens ho demostres dia a dia a través d'aquest blog que, malgrat no escriure't tant com m'agradaria, sí que el segueixo com una "fan" més.
    Espero que aquests constipats que no t'acabes de treure de sobre, els rematis, també. I si provessis alguna cosa de medecina xinesa??? Segur que t'aniria bé i segur que seria més natural que les couldines, que barrejades amb l'alcohol deuen ser la bomba! je, je... En fi, cuida't molt i segueix gaudint d'aquesta magnífica experiència, companys, país... Un petonàs
    Mireia

    ResponderEliminar