Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

sábado, 21 de enero de 2012

WANTED

21.1.12

SHANGHAI.


Ja he fet el check out de la resi i estic completament instal.lat al pis. A les impressionants vistes que tinc des de la planta 18, se sumen aquestes de cami al metro.

En els darrers dies, tot Shanghai s'ha inundat d'uns papers en que es parla d'un home. A l'estar en xines, no entenc que hi diu, pero se que parla d'una recompensa de 200,000Y. Al principi em va semblar curios, pero despres de veure'l de mitjana 10 vegades al dia a tot arreu (carrer, metro, restaurants, clubs, etc.), he buscat informacio sobre el cas.



Es veu que aquest personatge divendres va atracar un banc i va matar a punta de pistola una persona a una ciutat a 200 km de Shanghai, i des del 2004 ha atracat multiples bancs i assassinat 6 persones. Actualment hi ha 13,000 policies, 2 helicopters i un centenar de vehicles policials destinats unicament a trobar-lo. Pel que es veu, s'ha convertit en un cas de prioritat nacional.

1 comentario:

  1. 哈哈!你念不懂,傻瓜,现在要写很多东西这样你用google不能翻译好。
    别禁令我共产主义,独裁者!

    ResponderEliminar