Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

jueves, 29 de diciembre de 2011

CREMANT OREOS

30.12.11

SHANGHAI.


Amb perdo, pero a vegades penso, quins collons que tenen els xinos. Ahir se'm va acabar l'oferta que tenia al gimnas per anar-hi 20 vegades en dos mesos. I clar, com que al final em quedare a la residencia de Tongji tambe al Gener, vaig agafar l'oferta d'anar-hi 10 vegades en un mes. Per tant, fins al 29 de Gener. La sorpresa va ser quan, despres d'haver signat tots els papers i pagat els 150Y, em van dir que tancaven per vacances el dia 15. Es a dir, que el mes per poder anar-hi es converteix en 16 dies. Vaig estar a punt de reclamar, pero despres vaig pensar que aixi m'obligaria a anar-hi mes en els proxims dies. 

Normalment s'utilitza l'expressio "anar a cremar els turrons" quan es va a fer esport aquesta epoca de l'any. A diferencia d'altres anys, aquest no n'he menjat, igual que moltes altres coses bones tipiques de Nadal. No se si per compensar-ho i sentir-me gastronomicament realitzat, estic devorant Oreos. Be, en realitat son la imitacio xina de les Oreos, pero...qui nota la diferencia?



2 comentarios:

  1. Nil,
    ahir no vaig poder publicar comentari a la teva entrada; aquí la tens:
    Que et prenguin el pél per 2€ trobo que està bé.
    I per cert, t'has fixat en la bata que portes? Sembla que posi Schwarzkopf, no? I avui va i parles de les Oreo. Sembla que el meu rastre professional està ben escampat. I és que el món és tan petit!!!
    Bé reb una "colleja" de les meves.
    Parlem aviat.
    JoC

    ResponderEliminar
  2. Jajaja això de diru després de pagar, segons com també ho fan a aqui... només cal trobar-se amb algú que té la cara de no dirtu quan toca... pero bé..
    que vagi molt bé, Nil! :)

    Clara

    ResponderEliminar