Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 11 de diciembre de 2011

NIT PERFECTE

11.12.11
SHANGHAI. Un cop mes, ahir va ser una nit inoblidable a Shanghai. Aixo si, abans vaig passar la tarda en un seminari amb xinos on nomes es parlava xino, 3 hores inacabables on no podia fer res mes que escoltar i intentar entendre alguna paraula. Pero com dic, sempre que et passa alguna cosa dolenta despres ve una bona, i al reves. Eh, Alejandro! I la cosa bona va venir despres.

Primer vam anar a un bar on hi havia una festa de Kimonos, i despres a una de les discoteques mes conegudes de Shanghai, el Muse. Alla em vaig treure la camisa i vaig vestir la samarreta del Barsa, amb l'estelada de capa. De sobte em vaig convertir en el rei de la festa, m'ho vaig passar de conya! 


A les 4 de la matinada vam agafar un taxi en direccio "El Toro Loco", per comensar a escalfar motors. Erem tot l'African guetto (excepte el Basti i el Manu), i tambe va venir el Guillermo, un amic de Madrid. El primer que vam fer va ser penjar l'estelada i la bandera del Madrid del Guillermo, per demostrar que hi havia bon rotllo.


Al bar hi havia molta mes gent del Barsa que del Madrid (80 i 20% diria jo). El gol inicial del Madrid va fer que se'ls hi pugessin els fums, pero despres va apareixer el Pep team per posar les coses al seu lloc.




El bar "El Toro Loco" va resultar ser un bar molt peculiar. Les seves parets estaven plenes dels topics espanyols. Poso algunes fotos que parlen per si soles. S'hi podia veure des d'Aznar, Bustamante i Kiko Matamoros fins a Guti, Chikilikuatre i Paquirrin al costat del Parc Guell!!! Increible! Gracies Shanghai per nits com aquesta!




1 comentario:

  1. Hola NIL!
    Aprofitat d'aquestes experiències tant com puguis i gaudeix-les al màxim, com veig que estàs fent.
    ...i pert cert, l'altre dia vaig llegir una notícia que em va fer pensar amb tu: "De Viladecavalls a China(Shangai)". Viladecavalls és municipi del Vallès occidental, intentaré enviart-te la nova des del feisbuk(encara que sóc molt "patosa" amb això,inssistiré pk t'arribi)
    ..I dels idiomes que tu comentaves, és cert que son encantadors quan t'hi fiques de ple! és un repte!Endavant!
    Petonsss des de Sitges i
    Visca el barça! i Visca tot allò que fem amb plaer!!
    Montse

    ResponderEliminar