Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 19 de diciembre de 2011

UN EXAMEN MENYS

19.12.11
SHANGHAI. Ahir a la nit vaig acabar els dos treballs que he d'entregar aquesta setmana i ara acabo de fer el primer dels examens. M'ha anat molt be, potser trec nota i tot. Aixo em fa estar mes tranquil per encarar els proxims la setmana que ve i l'altra.

Canviant de tema, per primer cop des de que faig Camins, tindre despres dels examens d'hivern unes minivacances...O no tant minis: des del 5 de gener fins el 20 de febrer! El mes de gener el dedicare a estudiar molt xino, fer petits viatges per Xina i gaudir de la vida a Shanghai. Al febrer anirem a Vietnam els 5 catalans de la UPC i el Manu, un frances.


L'altre dia vam comprar els bitllets d'avio per tornar de Ho Chi Minh City a Shanghai el 19 de febrer. Sabieu que Vietnam esta a una latitud semblant a la del centre d'Africa? Aquests dies, que aqui fa tant fred, alla estan a 25-30 graus! Quines ganes de coneixer un altre pais asiatic!!

1 comentario: