Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

miércoles, 28 de diciembre de 2011

CURT, PERO NO MOLT CURT

29.12.11

SHANGHAI. Evidentment, l'entrada d'ahir del blog es una broma. Va ser la meva particular forma de celebrar el dia dels innocents. Ja m'agradaria per aixo que no ho fos...

En qualsevol cas, va ser una odissea aconseguir la foto amb el xino donant-li la ma asseguts i amb papers a sobre la taula, simulant la firma d'un contracte. En una de les meves anades d'olla, vaig entrar en un edifici amb oficines i, despres d'intentar fer entendre a tot de xinos encuriosits que es el que volia, van acceptar fer la foto. Crec que encara estan flipant!

...

Ja puc dir que m'he tallat el cabell a Xina! Em feia por, ho he de reconeixer, pero al final no ha estat tan malament. Fins i tot m'he fet amic del perruquer, tot i que m'ha costat molt fer-li entendre el que volia: "El vull curt, pero tampoc molt curt!". Tot aixo mig en xino mig en angles, obviament.


Aquest es el resultat final. Tenint en compte que ha costat nomes 2 euros, no esta gens malament. La ma a la boca no es per res en especial, simplement tinc una ferida que no se m'acaba de curar i es veia massa a la foto. Perdoneu pero algu ho havia de dir.

3 comentarios:

  1. A l'avia Rosa li agrada la tallada de cabells; curtet mig,mig, estas guapo!
    T'hem trobat molt a faltar i pensem amb tu.
    Ah! hem rebut la teva felicitació de Nadal i ens ha fet molta il-lusió, gràcies.
    Aprofitat d'aquesta oportunitat tant com puguis perquè és unica!
    petonets i abraçadetes!
    Avia Rosa

    ResponderEliminar
  2. Nil, et trobo molt imaginatiu! A mi em vas ben enganyar, m'ho vaig creure i d'entrada em va preocupar. Realment molt bo!! Un petó. Lou

    ResponderEliminar
  3. Nil he caigut de quatre grapes a la teva inocentada!!!!! molt bona!! jo ja m´imaginava que ens enviaries un lot de vins i un publireportge teu, o amb un stage el penedès per par d´una delegació xinesa encapçalada per tu, el tallat estupendu estàs molt eixerit!
    Fins la propera,
    Des de Vilanova una abraçada,
    Eva Cabutí

    ResponderEliminar