Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 26 de mayo de 2013

WORK HARD PLAY HARD

26.05.13


SHANGHAI. Ja ho diu el David Guetta, treballa dur i disfruta al maxim. Aixo es el que intento aplicar-me dia a dia a mi mateix. Despres d'un ultim mes en que he estat mes deprimit que animat, centrat unicament en la tesina, les tutories i l'esport, ahir per fi vaig sortir de festa. I quina festa!!! Va ser una nit de les que mai oblidare, amb moltes anecdotes, grans moments i sorpreses. Tambe amb alguna que altra discussio pujada de to amb madrilenys sobre politica.








Quin estil, Oriol! Pocs minuts despres d'aquesta foto, jo tambe ho estava donant tot al podium! Ahir mes que mai, play hard!


No hay comentarios:

Publicar un comentario