Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

martes, 7 de mayo de 2013

FINAL DE CICLE? ENCARA NO!

08.05.13


SHANGHAI.




Ultimament es parla molt de si el Barça esta vivint o no un final de cicle. En la meva opinio, a Messi i companyia encara li queda corda per molt temps! Avui anava a parlar del meu final de cicle a Shanghai, pero crec que ho deixare per mes endavant. Perque com be diu el meu amic Toni, a qui dono les gracies pels seus anims, jo no he vingut a Shanghai per estar deprimit i sense il·lusio.


Ha estat un cop molt dur que mai oblidare, i els ultims dies estan sent dels pitjors que recordo de la meva vida, pero no em puc quedar atrapat en el passat. He de seguir endavant com sigui!




No hay comentarios:

Publicar un comentario