Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 13 de mayo de 2013

TINDRA EL MEU COS MEMORIA?

13.05.13


SHANGHAI. Visc intranquil i amb moltes preocupacions al cap, pero il·lusionat amb el repte d'aquest estiu. Els dies van passant, i la tesina, malgrat que avança, ho fa lentament. Com ja vaig dir en el seu moment, no m'agrada el tema que hi tracto, pero es el que toca, i nomes penso en acabar-la el mes decentment possible.




El meu tutor es un personatge peculiar. Suposo que te molta feina i per ell nomes soc una minucia, pero em fa sentir molt incomode cada vegada que em reuneixo amb ell. No per la tesina en si, sino per la seva forma d'interactuar amb mi. No em deixa parlar! I cada dia em canvia les directrius sobre el que he de fer...Nomes espero que d'aqui menys de dos mesos em faciliti l'obtencio del Master que he vingut a cursar a Tongji...




Encara pendent de comprar la bici i l'equipacio necessaria per fer la travessa de l'estiu, de moment em limito a la bici estatica del gimnas. Fins ara sempre hi feia el·liptica, pero obviament la meva rutina esportiva ha canviat drasticament des de fa uns dies. Tindra el meu cos memoria dels kms i hores de bici que vaig pedalejar abans de venir a Xina???


1 comentario:

  1. Hola Nil des de Vilanova!!!
    Penso que aquest projecte d´acabar la teva estada tornant a Barcelona en bicicleta, si fesim un paral.lelisme amb pastisseria serien els "postres" més adequats per la teva trajectoria i segur segur que una altra aventura en el teu creixement personal.
    Enhorabona i visca la il.lusió.
    Una abraçada,
    Eva Cabutí

    ResponderEliminar