Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

martes, 7 de agosto de 2012

HONG KONG, SEGONA PART

07.08.12

HONG KONG.


Doncs aqui estic. A Hong Kong una altra vegada. Qui m'ho havia de dir, 5 mesos i escaig mes tard, que tornaria a la ciutat dels gratacels, de la densitat altissima de poblacio, del cantones en comptes del mandari, dels negocis, de les muntanyes i la platja a tocar. Es perfecte. Llastima que l'habitatge sigui tan car. Si els hostals a Xina costen de l'ordre de 5 euros la nit, els de Hong Kong costen de l'ordre de 20...


Nomes arribar, despres d'uns esperadissims espaguetis a les 7 de la tarda com a primer i unic apat del dia, hem fet un rapid passeig pels voltants de l'hostal. El ritme de vida de Hong Kong, ara ja ho puc assegurar, li dona mil voltes al de Shanghai. M'agrada!




Malgrat haver canviat de ciutat, els Jocs Olimpics segueixen presents en el dia a dia de qualsevol ciutat del mon. Aqui en teniu la prova.

Dema toca matinar i arreglar la situacio del visat de l'Adria. Esperem que no hi hagi cap problema i que en tres dies l'hagi pogut renovar per acabar tranquil la seva estada per terres asiatiques. Dema mes i millor!

2 comentarios:

  1. Nil,
    molt bé aquesta millora que has introduït en la capçalera del blog.
    A part de la foto que està molt bé, m'agrada del text aquest estil en què abans de dir qui ets atraus a la lectura explicant la història de la iniiciativa.
    Crec que incita, el primer cop que ho veus, a fer-hi, si més no, una ullada.
    Ara a gaudir de HK.
    JoC

    ResponderEliminar
  2. Nil estic mt contenta que tu i l'adrià hagueu pogut iniciar el bostre desitjat viatge! Que us vagi molt be!
    Un peto
    Lou

    ResponderEliminar