Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 5 de agosto de 2012

DIA ACCIDENTAT

05.08.12

SHANGHAI. A dos dies d'iniciar el viatge cap al sud de Xina, la primera etapa del qual sera en avio i no en tren finalment - la petita diferencia en el preu s'ho valia -, he viscut un dia forca accidentat.


El que semblava un dia normal de gimnas, ha acabat forca malament degut a un tall que m'he fet a la ma mentre m'afeitava al lavabo. Es curios, perque no me l'he fet amb la gillette, sino amb un metall que hi ha al costat de l'aixeta...


Tot i la mala pinta que fa i la molta sang que no em parava de sortir, no es res greu i en dos dies ja estara gairebe curat. Aixo si, no he pogut completar la rutinaria hora sencera d'el.liptica perque la tirita que frenava la sang se'm desenganxava per la suor. Es pot dir que avui he fet esport fins a tals extrems que he suat sang!


Nomes sortir del gimnas, m'he trobat amb aquest accident de transit. Per sort, sense ferits. Aixo si, tothom s'ha quedat mirant sense ajudar ni preguntar com estava el motorista. De fet, jo tambe. Espero mai tenir cap accident greu a Xina, perque se  que ningu m'ajudara. I tot es arran d'un accident que va haver-hi fa temps en que, la persona que va anar a socorrer el ferit, va ser denunciat pel mateix ferit com el causant de l'accident per tal que li pagues el tractament medic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario