Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 9 de julio de 2012

EL QUE ES DEL CESAR, PEL CESAR

09.07.12

SHANGHAI. Malgrat estar a milers de quilometres d'on estan succeint els esdeveniments esportius mes importants del moment, no vol dir que me'ls estigui perdent. Parlo del Tour de Franca, el Wimbledon, d'aqui res els Jocs Olimpics de Londres, fa poc l'Eurocopa de Futbol, etc.

Es veritat que l'horari a vegades no es gens convenient, pero considero que estic bastant al dia. Ahir, per exemple, vaig disfrutar amb la final del Wimbledon, que aqui es disputava a les 21h hora local. No se si l'expressio en catala es correcta, pero...el que es del Cesar, pel Cesar. Que gran es Roger Federer!!


Hores abans, suposo que degut al cansament acumulat de tota la setmana i a la festa de dissabte nit, havia caigut una bona siesta al mateix sofa. I aixo que jo sempre he estat en contra d'aquestes dormides a mitja tarda. Nomes serveixen per perdre el temps!

3 comentarios:

  1. Nil, tens tota la raó, vaig veure el partit del Federer i el Murray i no hi ha dubte de qui és el millor, va fer uns punts espectaculars i únics.
    Un petó
    Lou

    ResponderEliminar
  2. Nil, m'alegra veure que al final has sabut qui era el César de tennis.
    I que duri!!!
    JoC

    ResponderEliminar
  3. Hola Nil des de Vilanova!!
    Veig que el teu xinès amb aquestes classes tan reduides de tres alumnes per mestre progressen adequadament!!!tot un privilegi!!
    Respecte al teu gran descobriment : la migdiada estic convençuda que poc a poc s´anirà repetint i l´aniràs incorporant a la teva vida quotidiana, si més no ara a l´estiu i de ser per tu una pèrdua de temps passaràs a donar-li un valor afegit, t´ho diu una experta que la practica cada dia mitja horeta i t´asseguro que m´aixeco tal com diu la dita més fresca que una rosa!! jaja!!
    Canviant de tema, llegia l´altre dia al Periodico que a la Xina esta triomfant un gelat de la multinacional suïssa Nestle que no es desfà anomenat Bennana al modic preu de 0,37 euros!! a veure quin dia el proves i ens expliques aquest fenòmen.
    Fins la propera Nil.
    Eva Cabutí

    ResponderEliminar