Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

jueves, 26 de julio de 2012

DE CUINES, MOBILS I JOCS OLIMPICS

26.07.12

SHANGHAI. Fa quatre dies que no actualitzava. No perque no volgues, sino per problemes amb la pagina de blogspot. Avui ja estem a Dijous, i torna el Santi de Tailandia! En dos dies acabo el curs estival de xines i, en una setmana exacta, me'n vaig a viatjar per Xina.



Aquesta setmana l'he dedicat a solucionar temes diversos. Primer de tot, per fi tant l'aire condicionat com la cuina estan arreglats. Ha costat, pero ara estic molt mes tranquil. D'altra banda, ja tinc el certificat del curs de xines a Tongji el quatri passat. Tambe m'he tallat el cabell, he fet el pagament del pis i he quedat amb el xino que m'ha d'ajudar a fer la tesi l'any vinent. A part de tot aixo, he seguit anant al gimnas i estudiant caracters.

I tinc mobil nou! Es un Xiaomi, una marca xinesa que nomes es ven aqui pero que s'ha posat molt de moda. Sembla que te millors prestacions que les de l'iPhone, tot i ser forca mes barat. Despres d'estudiar totes les opcions, aquesta es la que em convencia mes. De moment m'agrada! Per qui vulgui comunicar amb mi via Whatsapp, el meu numero xines es +86 159 2181 3460.



Bradley Wiggins, vencedor del Tour de Franca 2012, fa tot just quatre dies. Aquest any gairebe no he seguit la cursa, pero estic content perque Wiggins es un ciclista que sempre m'ha agradat. A mes, fins fa uns anys era vegetaria! Es pot correr el Tour sense devorar tots els entrecots i bistecs que et posin davant!?

I dema comencen els Jocs Olimpics. Fa quatre anys van ser a Beijing, una ciutat que aquests ultims dies esta molt afectada per les inundacions...L'aigua arriba en alguns llocs al metre d'alcada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario