Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

viernes, 13 de julio de 2012

DIVENDRES

13.07.12

SHANGHAI.


Ja torna a ser divendres. El temps passa volant...No te n'adones i les setmanes van caient una darrere l'altra. Ja estic a la meitat del curs de xines, del qual estic forca satisfet. No hi ha res com sortir al carrer i comprovar que, ni que sigui una miqueta, he millorat el meu nivell oral.

D'altra banda, aquesta ha estat una setmana de gestions: fer fotos al pis per posar un anunci a internet per buscar dos nous inquilins pel mes de setembre, comprar un nou mobil per internet, intentar tenir a les meves mans un llibre que mai he tingut, etc. Pero ja ha arribat el cap de setmana! I avui arriba des de Chongqing el Santi Masso, un amic de l'escola que ve a passar uns dies a Shanghai. Tocara fer una mica de guia!


De les coses a destacar d'aquesta setmana: el vespre del dimecres, quan el Jordi, un noi de Barcelona que esta treballant a l'oficina de Roca a Shanghai, va venir a sopar a casa. Un sopar a base de pa amb tomaquet i pernil, que senta de meravella despres de 2h de gimnas. Gracies per l'embotit, Jordi!

...


Si tot va be, d'aqui uns dies tornare a tenir un mobil mes o menys decent. Des de que em van robar l'iPhone, fa gairebe 3 mesos, he utilitzat un tros de plom que ja esta a les ultimes. Despres de consultar-ho, m'he decidit pel Xiaomi, un mobil de marca xina amb un sistema operatiu millor que el de l'iPhone, i a un preu que esta forca be. Fins i tot a l'ascensor de casa l'anuncien!

No hay comentarios:

Publicar un comentario