Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

viernes, 15 de junio de 2012

MILLORO, PERO QUEDA EL PITJOR

15.06.12

SHANGHAI.


La millor foto del dia, sens dubte. Soc jo fa pocs minuts xequejant la pagina web de l'Sport, un cop vestit amb el pijama i les sabatilles del Barca, i abans de posar-me a empollar de valent. I qui ha vingut a dormir entre els meus peus??? El Crispy! Si els primers dies s'amagava de nosaltres, ara ens busca tota l'estona. Per exemple, quan algu es tanca a l'habitacio, es posa a miolar a la porta fins que l'obrim. Es una monada de gat!

Pel que fa a la meva situacio personal i academica, respecte ahir ha millorat lleugerament. Avui m'he tret dos pesos de sobre liquidant dues assignatures a l'entregar els respectius projectes finals, i despres he gaudit de 1'30h d'el.liptica per cremar els espaguetis a la bolonyesa del migdia...Aixo si, he destinat menys hores a l'estudi de les que m'hagues agradat. I l'examen es dema! Encara queda el pitjor.



Qui diu que els xinos son tots uns esquifits? En general es cert, pero com a tot arreu sempre pots trobar els "croissants ciclats" amb un brac que fa dues vegades el meu. El gimnas es diu California Fitness - el nom ho diu tot -, i les meves sospites inicials que era un gimnas per gays s'estan convertint en realitat. Es un escandol la d'homosexuals que hi ha! I amb orgull que ho expressen...

No hay comentarios:

Publicar un comentario