Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

jueves, 7 de junio de 2012

A MENYS DE DUES SETMANES!

08.06.12

SHANGHAI. Avui he definit el meu calendari per les properes dues setmanes, on donare per finalitzat aquest segon quatrimestre del primer curs a Tongji.

Per una banda, l'unic examen quatrimestral que tindre de Camins sera el dia 19 de Juny. El prevec no facil, pero factible d'aprovar a la que m'hi posi en serio. D'altra banda, els treballs i projectes diversos que he anat fent d'altres assignatures de les que no hi ha classe presencial, els entregare la setmana vinent. Finalment, els examens de xines (general, de caracters, oral i de comprensio oral) seran entre el 18 i el 20.


Per tant, em trobo a 12 DIES de comencar les vacances d'estiu!! Molt abans del que m'esperava en un principi...Igual que en el quatri anterior, tot i que amb bastant menys estres gracies al reduit nombre d'examens d'aquesta ocasio, venen uns dies de currar mes del que he vingut fent fins ara...

Aquesta nit, pero, toca sopar amb l'Alex, ja que dema torna a Barcelona. El sopar es al mitic Teppanyaki, un japones on mai he anat pero del qual n'he sentit molt a parlar. Mentre era a Hong Kong amb els pares, el grup de catalans ja hi van fer presencia, i la nit va acabar com va acabar. I es que buffet lliure de menjar i alcohol, es perillos...Sera l'ultima gran nit abans del sprint final academic.


11.45, hora punta al campus de Tongji. S'acaben les classes del mati i estudiants i professors van a menjar. A Xina l'horari de dinar es de 11.30 a 13.30, i el de sopar es de 16.30 a 18.30. Sincerament, jo ho prefereixo aixi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario