Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 24 de septiembre de 2012

AVANCANT AMB DIFICULTATS

24.09.12


SHANGHAI.




Igual que aquest home transportant com pot el que se li demana a dos carrers de la Universitat, segueixo solucionant com puc els problemes al pis. Malgrat que Dijous ja m'hi vaig instal.lar i semblava que tot estava correcte, no sense abans destinar dues tardes a netejar-lo tot i rentar tota la roba, encara hi ha puces, i no se si van a mes o no. 


Pero ara el problema es doble, perque a mes de la Kyara, visc tambe amb la Marta, una noia de Barcelona que conec des de que era petit. Igual que ja vam fer en el seu dia, hem deixat un dia de marge. Si dema segueix igual, hauran de tornar a venir a desinfectar...amb tot el show i perdua de temps que aixo suposa. Estic comencant a estar desesperat!!




A mes, el Freegate, el programa que utilitzo per desactivar la censura que hi ha a Xina del Facebook, en els darrers dies no ha funcionat. No vull que el meu problema amb les puces es converteixi en el tema principal del bloc. Per aixo, penjo aquesta foto de la festa al pis de la Heidi, una noia alemanya, Dissabte a la nit. A reventar de gent de totes les nacionalitats possibles!


No hay comentarios:

Publicar un comentario