Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

viernes, 7 de septiembre de 2012

EM MUDO...A 5 METRES

07.09.12


SHANGHAI. M'he passat tot el mati mudant-me i netejant el pis, ja que a partir d'aquesta nit ja no dormire a la mateixa habitacio on ho he fet fins ara. Ara be, tan sols em desplaco 5 metres, a l'habitacio on fins ara dormia el Santi. A les altres dues dormiran la Kyara, una noia tailandesa que avui ha vingut a deixar les maletes pero que no s'instal.lara definitivament fins Dimarts, i la Marta, una noia de Barcelona que va anar amb mi a l'escola des de petits i que vindra a Shanghai d'aqui dues setmanes a treballar despres d'haver acabat la carrera.


Despres d'haver estat convivint en un pis d'estudiants mig any amb dos nois, ara conviure amb dues noies. Per tant, el meu desig s'ha fet realitat. Segur que sera molt diferent al que ha estat fins ara, pero sens dubte una nova experiencia i molt interessant.






Aquesta es la meva nova habitacio, encara sense llencols i amb moltes coses per posar al seu lloc. Es gran eh! I tinc lavabo propi i tot! El millor de tot plegat, que em sortira molt barat, ja que a Internet el preu que he demanat per les altres habitacions ha estat elevat. El pis s'ho val, i la jugada m'ha sortit rodona.




Ja he trobat el meu nou lloc de reflexio. A la que pugui, em posare amb uns coixins aqui a repassar apunts, llegir un llibre o, simplement, reflexionar.


2 comentarios:

  1. Desde aquí dalt i en aquesta ciutat obtindràs bona perspectiva sobre allò que reflexionis xD.
    Bon inici d'etapa al pis !!!!
    JoC

    ResponderEliminar
  2. Nil, De nou a Barcelona he recuperat l'ordinador. Jo a Sant Feliu no en tinc i la veritat és que el trobo a faltar. Una mica per seguir la història d'un noi a Shangai. Ara ja m'he posat al dia. Comença un nou curs, uns nous amica (o millor, amigues) que crec que et faran feliç. La feina de la Uni veig que serà molt diferent: poques classes però molta feina i ja pots cokmençar el compte enrere per tornar a Occident, com diu el Jan.
    Molts petons i "narinant" AVIA DOLORS

    ResponderEliminar