Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

martes, 4 de septiembre de 2012

MATRICULAT I PLANIFICANT

04.09.12


SHANGHAI. No sense imprevistos d'ultima hora, finalment m'he pogut matricular a traves d'Internet pel proper curs academic. I es que ja se sap que aquests tramits sempre porten problemes, i mes venint de la UPC...


Despres de la matricula, he anat a la uni per planificar, aquest cop amb mes seriositat, el que sera el meu segon curs academic a la Xina. De moment, aquest quatrimestre nomes tindre classe el Dimarts de 10 a 12. Amb aquesta assignatura i una altra encara per definir, haure complert el requisit de credits del Master. Paral.lelament, haure de centrar-me en la tesina, la qual tinc un any per elaborar, i que em portara moltes hores i dedicacio. Ja he tingut diverses reunions amb el meu tutor i sembla que, si mes no, tenim decidit el tema. Per cert, tambe m'han donat les notes de les assignatures que vaig fer el quatrimestre passat. I en cap d'elles he baixat del 9! Tan de bo ens mantinguin la mitja que tenim al tornar a Barcelona...




Primer xines albi que veig en la meva vida! N'havia sentit parlar, pero mai n'havia conegut a cap. Despres d'un any i escaig, crec que ja tocava...


No hay comentarios:

Publicar un comentario