Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

domingo, 9 de septiembre de 2012

BENVINGUTS CAMINEROS

09.09.12


SHANGHAI. Igual que jo fa un any i escaig, fa poc mes d'una setmana van arribar els cinc de Camins que han vingut a fer el mateix programa que estic fent jo. En aquest curt periode de temps ja he coincidit amb ells en mes d'una ocasio, i tots cinc em cauen de conya. Estic segur que farem un bon grup, ara que semblava que ens quedavem coixos amb la marxa del Santi i l'Adria.


Com jo vaig fer amb el Santi en el seu dia, sembla que m'han batejat com el seu shifu, que en xines vol dir mestre. Per mi es un plaer obrir-los les portes de Shanghai i ajudar-los amb tot el que pugui, amb consells i trucs de tota mena. Benvinguts nois!




D'esquerra a dreta, el Joan, l'Alberto, jo, el Kike i el Pere. Falta l'altre Joan, que sempre desapareix. El primer dia que vam sortir tots junts de festa, va desapareixer i va tornar caminant sol a Tongji. I ja us puc assegurar que no esta gens aprop!


No hay comentarios:

Publicar un comentario