Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

lunes, 22 de octubre de 2012

RESUM DEL CAP DE SETMANA

22.10.12


SHANGHAI. Aquest ultim cap de setmana l'he desaprofitat totalment pel que fa a estudis, tant d'Universitat com de xines. No he obert cap llibre. Aixo si, l'he aprofitat al maxim tant socialment com laboral.


A nivell social, hi ha hagut dos sopars. Un d'aniversari del novato Tresserres, amb la posterior festa als mitics bancs de la resi de Tongji, i l'altre de despedida de l'Aaron, que torna a Madrid. A mes, ambdos dies festius tambe he anat a dinar fora molt ben acompanyat.




Aquesta es l'unica foto que tinc d'algun dels sopars. Encara que sembli mentida, no estava enfadat!


A nivell laboral, ahir Diumenge vaig donar 4 hores de classes particulars, i me'n vaig passar un parell mes en desplacaments per la gran ciutat. A la nit vaig anar a dormir mes d'hora que els Lunnis...completament reventat.




Que fot un peix a l'entrada d'aquest restaurant? Us prometo que era un senyor peix, i que estava ben viu. De sonats!




Tornant cap a casa a les 4 de la matinada, em trobo tots aquests xinos xupant wifi de l'Apple Store...Si algun dia em quedo sense Internet a casa ja se on anar!


No hay comentarios:

Publicar un comentario