Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

miércoles, 17 de octubre de 2012

A FALTA DE FILIPINOS...FILIPINES!!!

18.10.12


SHANGHAI.




Com a fan que soc de les galetes, una de les meves preferides son els Filipinos, sobretot els de xocolata blanca. Malauradament, fa molt temps que no en menjo, igual que moltes altres coses que si les enumeres no acabaria mai.

A falta de Filipinos, del 6 al 14 de Novembre me'n vaig 8 dies de viatge...a les illes Filipines!!!




Ha estat una decisio totalment imprevista. El cas es que uns amics madrilenys dels estudiants de Camins arribats aquest any a Shanghai - els "novatos" -, els hi van proposar d'anar-hi el mes vinent, donat que un d'ells hi estiueja cada any i ha muntat el plan perfecte per visitar el pais en poc mes d'una setmana. Ells ens ho van proposar a nosaltres i, despres de considerar-ho seriosament, he decidit apuntar-m'hi.


Es una oportunitat unica. No nomes perque el bitllet d'avio m'ha sortit tirat de preu, sino tambe perque coneixere un nou pais i disfrutare uns dies de natura, Sol i platja. I tot aixo rodejat de molt bona gent amb qui m'ho passo de conya. Serem gairebe 20 persones! Oh yeah!!!


Si be em saltare una setmana lectiva, tinc la sort que de Camins nomes tinc un dia de classe setmanal, i que just aquella setmana sera la dels examens parcials de xines. Com que el curs de xines el faig per aprendre, i no per aprovar examens, la jugada m'ha sortit rodona, ja que al ser periode d'avaluacions no es donara temari nou.






Phillipines, 19 days to go!!!


1 comentario:

  1. Hola Nil des de Vilanova!!!
    Renoi quantes novetats!!! la primera i la més important que ja no hi ha puces al pis!! quina tranquilitat!! la segona que me´n alegro que aprofitis les oportunitats de viatjar que et surten i que a més et surtin amb guia inclos, viatge per quatre rals i sense perdre temari, ets un crac!! d´això se´n diu "fer-te un traje a mida" jaja!! ara a disfrutar del viatge a Filipines, t´anirem seguint i fes-nos "dentetes" que ens agrada!!
    Bon viatge!!
    Eva Cabutí

    ResponderEliminar