Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

sábado, 20 de octubre de 2012

ALGU NECESSITA CLASSES?

20.10.12


SHANGHAI. El passat mes de Juliol em va sorgir l'oportunitat de donar classes particulars a un noi de Hong Kong resident a Shanghai. Estava molt motivat, pero malauradament les coses no van sortir com volia i al final va quedar en no res.




En comptes de tirar la tovallola, des que va acabar l'estiu he insistit i buscat la forma de fer de professor. Aixi, en part gracies al meu amic i company d'aventures Olau, he acabat sent un tutor mes de "Tutors in China", una empresa de professors particulars dirigida pel gran John Woodberry, del qual ja parlare un altre dia.


El mes passat vaig comencar a donar classes a la Sophia, una noia de Finlandia. Fa un parell de setmanes vaig adquirir una nova alumne, la Ryane, de pare america i mare taiwanesa. Lluny d'estar satisfet, he demanat mes feina al meu cap, i aquesta setmana ja tinc a quatre alumnes diferents. Tot i que em treu forca temps, els diners que em paguen son molts, de forma que puc contribuir al financament de la meva estada a Xina.




Aquesta es la meva primera targeta de negocis. Mai hagues imaginat que em faria tanta il.lusio tenir una targeta aixi!


No hay comentarios:

Publicar un comentario