Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

sábado, 12 de mayo de 2012

CRISI D'IDEES?

12.05.12

SHANGHAI. Tenir un blog i mantenir-lo viu de forma mes o menys constant al llarg de tants mesos no es facil. Hi ha periodes, com per exemple just aterrat a Xina o durant el viatge a Vietnam, en que falten linies per escriure-ho tot, pero n'hi ha d'altres, com en el darrer mes o m'atreviria a dir avui mateix, en que un no sap que escriure.

Es una crisi d'idees temporal? No ho se. En qualsevol cas, la "rutina" mes o menys estable que he adquirit darrerament sumada a que estem en els dos ultims mesos academics abans de l'estiu no ajuden gaire. Tot i aixi, i despres d'un mes d'abril en que nomes he penjat 7 miserables entrades, ara m'he proposat com a minim actualitzar aquesta pagina dia si, dia no. Per tant, als pocs seguidors que dec tenir els dic: Al loro!


En un dia de gossos com avui, un al.lucina quan surt a buscar uns fideus al local de la cantonada i es troba amb una baralla entre dues senyores grans al mes pur estil "Ehto eh el Bronx!". Francament, ha sigut esperpentic. Llastima que no pugui pujar el video, perque realment val la pena. A vegades estan ben sonats aquests xinos!


3 comentarios:

  1. Estimat Nil,

    Si en algun moment tens crisi d'idees, explica'ns més coses de:
    Les classes a la universitat.
    Tecnologia a les aules, recursos que utilitzen els profes...
    La informació que ens arriba dels estudiants xinesos és molt dura.
    Pel que jo sé tu tens molt bones notes.

    Un petonàs
    Mercè

    ResponderEliminar
  2. Nil,
    Ahir vam estar al Planetari Bombolla Del Cosmocaixa i quan ens van ensenyar la Terra la monitora va di: tan si estas a Xina com a Africa es veu la lluna.
    I al davantbde tots els nens i pares (n'hi havia uns quants) el Marc va dir: doncs jo tinc un cosima Xina!!!!
    Molts petons!
    MOMO

    ResponderEliminar
  3. El ganxo de dretes de la de vermell va ser Llegendari

    by Renminem

    ResponderEliminar