Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

sábado, 19 de mayo de 2012

ANGEL O DIMONI? NIHAT O NILMAR?

19.05.12

SHANGHAI. Despres d'haver-me fet un tatuatge al turmell fa uns 4 anys, sempre m'enrecordare de la frase que em va dir el tatuador abans de marxar: "Que sapigues que el 90% de la gent que se'n fa un, tard o d'hora repeteix". Tot i negar-ho interiorment aquell dia assegurant-me a mi mateix que nomes en volia un, avui, quatre anys despres i a l'altra punta del mon, ja tinc el projecte del meu nou tattoo: un angel a l'esquena. Amb aixo no vull dir que me'l vulgui fer ara ni a Xina, simplement es un tema de conversa que ultimament ha sorgit a Renmin amb els companys de pis.

La Dana, una noia de Kazhakstan que he conegut a Shanghai, s'ha currat i li ha quedat de collons el que pot ser un primer esboc del que voldria tatuar-me. Aixo si, m'agradaria incorporar-hi alguns canvis, com fer-lo de dos caps simbolitzant el Nihat i el Nilmar - algun dia parlare de que volen dir aquests noms - o afegint-li una cua de dimoni. Esta guai o no esta guai??


No hay comentarios:

Publicar un comentario