Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

miércoles, 30 de noviembre de 2011

SPANISH AND ITALIAN...AFRICAN GHETTO!

01.12.11
SHANGHAI. Esta comprovat que amb qui ens avenim mes es amb els italians, i es que som molt iguals en moltes coses. Ultimament sempre quedem per sortir amb l'Alberto, l'Aldo i el Fabio, tres italians de Turin amb qui no parem de fer broma sobre qualsevol tema. M'ho passo de conya!! I no em puc deixar el Basti (alemany) i el Manu (frances), que tot i ser de paisos "freds" actuen com si fossin mediterranis. Les fotos son d'ahir al Bricco Cafe, el lloc de menjar italia. Nomes van venir l'Alberto i l'Aldo, la resta van ser uns "francesos".



El nostre lema es clar, en comparacio amb els paisos del nord d'Europa (Alemanya, Suecia, Belgica, etc.) el nostre euro es mes petit, tenim un accent angles lamentable, som baixos, menys forts i tenim pel al pit. Per tots aquests motius ens hem declarat el ghetto africa a Shanghai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario