Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

jueves, 17 de noviembre de 2011

CAMARA NOVA, MILLORS FOTOS

17.11.11.
SHANGHAI. Fa uns dies la camara amb la que havia vingut va dir prou. Ahir en vaig anar a comprar una altra al centre amb la Kao, una noia tailandesa que vaig coneixer a la festa de Halloween fara 1 mes. Sort d'ella i el seu xines! Pero eh, vaig entendre bastantes coses de la seva conversa amb el venedor, i fins i tot vaig intervenir. Fa gracia perque nomes que diguis un parell de frases en xino ja flipen i diuen que en saps molt, quan ni molt menys es aixi. Aquesta es la primera foto amb la nova camara, jo i la Kao.


A la nit els italians ens van portar a un restaurant italia on els dimecres per 100 RMB (11 euros) hi ha buffet lliure de pasta, pizza, carn, mozzarella, etc. Va ser tal la quantitat de menjar que ens vam fotre que vam necessitar 3 hores d'estar apalancats al sofa i despres anar a ballar una mica per baixar-ho. La setmana vinent repetim, prometo posar fotos!!

1 comentario:

  1. Anna Canyís Cabutí20 de noviembre de 2011, 6:52

    Holaa nil! :) Vaig veure la entrada qe vas posar l'altre dia sobre qe dormien a les classes, seria el lloc perfecte per mi, perqè fa uns dies em vaig adormir i sempre estic mig adormida. Per cert quant valen les càmeres bones allà, són molt cares?
    Anna Canyís Cabutí

    ResponderEliminar