Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

sábado, 15 de octubre de 2011

DIA DEPRESSIU

15.10.11
SHANGHAI. Avui es d'aquells dies que es diuen de gossos. Ahir vam sortir i va ser un gran "fail", ja que vam provar un lloc nou i va acabar sent un fracas (mala musica, massa gent i massa occidentals).

Avui hi havia una sortida pels estudiants d'intercanvi a un poble proper a Shanghai. A nosaltres ningu ens havia informat de res, ens vam enterar ahir a la nit gracies a un alemany. Ens va dir que era gratis. Per aixo, aquest mati, despres de dormir nomes 2 hores, he anat al punt de trobada per veure si m'hi podia afegir. I novament ha estat un altre "fail": ningu ens havia informat perque l'escola de Camins no havia contractat aquesta sortida pels seus estudiants.

Total, que he tornat a l'habitacio a dormir fins les 14 h. I ara, despres de fer els meus exercicis diaris, he anat a un dels restaurants occidentals d'aqui aprop a menjar com ho acostumava a fer a BCN.


El dia es gris i ja s'esta fent de nit (el Sol marxa a les 17.30 h). S'haura d'aprofitar la tarda d'alguna forma. A estudiar xino!

2 comentarios:

  1. Què passa tiu?! Sóc el Santi. Com va el xinès?? I els 88s?

    ResponderEliminar
  2. Nil, A mi m'agradaria que m'expliquessis com van les classes de la teva carrera, si és més fort que a BCN, si et fan exàmens parcials o si només tot serà al final, si se't fa difícil entendre-ho en anglès (això crec que no), etc.etc.etc. Sembla que el xinès t'agrada molt, potser a la vida et servirà més que saber moltes estructures... Espero notícies en aquest sentit si és que t'arriba el meu comentari que això no se sap mai. Ara he après a fer control C i guardar-ho perquè m'ha passat més d'una vegada que després d'escriure i escriure se m'ha esborrat tot. Veurem avui què passa. Molts petons de l'àvia Dolors.

    ResponderEliminar