Com sol dir un amic meu, "un viatge de 1.000 milles comença amb un sol pas". I us preguntareu, quins són els motius que porten a donar aquest pas? Són molts i no acabaria mai si els hagués d'esmentar tots. Però us diré el més important. La idea d'haver d'estar tota la vida preguntant-me què hagués passat si hagués anat a viure un parell d'anys a la Xina no la podia soportar. Oportunitats com aquesta només passen un cop a la vida, i no la vaig deixar escapar.

Sóc Nil Cabutí Borrell, un català que ara viu i treballa a Singapur i que va realitzar una doble titulació d'Enginyeria de Camins UPC - Tongji University a Shanghai entre el setembre del 2011 i l'agost del 2013. Aquí he deixat constància de les anècdotes, vivències i pensaments que em van envair al llarg dels dos anys tan intensos que vaig viure a Àsia, i també un resum de la tornada èpica en bicicleta des de Teheran a Barcelona. Asseieu-vos, relaxeu-vos, i disfruteu.

martes, 10 de abril de 2012

我们都在A2班 (TOTS SOM LA CLASSE A2)

10.04.12

SHANGHAI. A falta d'idees sobre que escriure, aprofito per penjar al blog la foto que divendres passat ens vam fer a classe i que la professora m'acaba d'enviar per mail. La veritat es que el grup es molt bo i variat: tinc companys d'Italia, Alemanya, Belgica, Canada, Estats Units, Japo, Corea del Sud, Tailandia, Kazakhstan, Mongolia i Arabia Saudita. I aixo que nomes som 18!


A classe vaig amb un altre barceloni, el Coke - a primera fila i amb una samarreta blanca -, que ha vingut a Shanghai a estudiar xino recomanat per l‘Olau, i que esta revolucionant la ciutat. Ens ho passem de conya als descansos, i fora de la universitat tambe. Tant es aixi, que ja s'esta fent famosa l'expressio "fer un Coke", la qual no considero oportuna explicar per aqui...eh Coke!

...

En l'aspecte personal, ja estic totalment recuperat de les angines, diagnosticades i pronosticades per l'Adria quan abans de caure en rodo tenia molt mal de coll i mal d'ossos. Ho vaig passar malament durant un parell de dies, en que gairebe no vaig sortir del llit, pero ara ja estic be. Prova d'aixo es el sopar de reis que ahir vam cuinar i engolir.



Gran aportacio de Santingo amb el pernil. Pero...es pernil "5 Jotas" o "5 Jota-estrellas"??

No hay comentarios:

Publicar un comentario